tankar om träning

Tumblr_m27sep6ox71r6ipclo1_500_large
Har funderat mycket på det här med vikt och fett på senaste tiden. Jag ska vara ärlig och säga att jag många fler dagar i veckan känner mig tjock och ful än smal och vacker men det sitter som i sen ett tag tillbaka. Älskar bara att läsa om personer om verkligen älskar träning och är sådär lagom tränade men inte jättesmala och man känner att det där, det hade faktiskt kunnat vara jag. Det är inte omöjligt! Ursäkta mig för nu låter jag som en liten hurtbulle, sanningen är den att jag ska äta plättar nu inte träna som jag borde göra. Skyller detta inlägg på våran idrott och hälsa kurs som jag tycker fokuserar alldeles för mycket på att förbränna fett och träna 324567 gånger i veckan. Inte okej!

Kommentarer
Postat av: Farmor

helt rätt tänkt - inte för mycket fokus där!

Du som är så fin....

Kram tills vi ses på söndag

2012-04-27 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0