A wednesday in Perh, best hamburgers ever!

Idag åkte jag in till stan för att möta upp massor av studenter och äta middag, hur roligt som helst och fast vi bara har träffats en gång förut så känns det som om vi har känt varandra hur länge som helst, man har mycket att prata om och mycket gemensamt med alla! Vi gick på en hur cool hamburgebar som helst, helt underbara hamburgers och allt var organiskt och bra. Förresten så är shoppingen här riktigt bra, har hittat så mycket fina affärer så det är bara synd att det mesta är rätt dyrt här så kommer nog bli pank+ ha 100 kg övervikt om elva månader, Juste imorgon har jag varit här en månad, Helt sjukt vad tiden går fort! Har dragit på mig en förkyldning så ska gå och lägga mig tidigt ikväll, vill inte vara sjuk längre! au revoir people

Kommentarer
Postat av: Agge-baggen

det här är bara för bra!!

2012-09-02 @ 09:22:38
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0