best weekend

Är hemma igen efter en hur kul helg som helst med massor av utbytesstudenter från världens alla hörn + alla som ska åka från Australien till vintern från mitt distrikt! Tog inga bilder men hittade iallafall en, vi var hur många som helst! Så coolt att man får träffa folk från hela världen när man åker som student, trevliga, öppna och roliga allihopa verkligen! Imorgon ska jag skriva mitt första prov här och jag är jättenervös även fast min lärare inte har några krav på mig alls, vill försöka få bra betyg iallafall! Hoppas ni alla har det superbra ( snart börjar ju sverige skolan också, ha) Godnatt från mig!

Kommentarer
Postat av: agnep

alltså världen är bara för bra ibland. Du hänger ned kängurus, folk från världens alla hörn, blir attackerad av höns, shoppar pampiga accessoarer till skoluniformen, får ögonkomplimanger från en massa australienare och här sitter jag 10000 meter uppe i luften så andra sidan planeten och får ta del av alltihop. Ditt liv i mitt ♥!

2012-08-12 @ 17:49:50
URL: http://agneshassler.se
Postat av: Mats

Pappa gillar din inställning!

2012-08-13 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0