efter två veckor och tre dagar

Saknar min fina lillebror som är modig och har varit i USA två veckor och hälsat på helt själv, han är så cool!!) 
 
 
Hej! Nu var det ett tag sen jag skrev men har inte haft tid innan nu. Sen jag sist skrev har jag hunnit servera otaliga korvar på en marknad, gått med i ett gym, varit på bio med 8 trevliga tjejer, ätit världens godaste pizza och träffat nya människor som alla är jättetrevliga! Det första folk säger när de ser mig är " your eyes are soooo blueeee!!" ( verkligen varje gång) Verkar som att folk här inte har så blå ögon som finns i Sverige men det är lite kul att vara lite udda också! Har inte fotat alls under den här veckan tyvärr men nästa helg så är det introduktions läger för alla utbytesstudenter i mitt distrikt, ser verkligen fram emot att träffa alla ungdomar från nästan hela världen! Hoppas alla har det bra och är friska och allt, Laterrr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0