För att fira...

att jag har varit i Australien i exakt en månad idag så bakade jag chocolate chip and banana muffins. Jag måste säga att det här är en av mina bästa bakverk någonsin. Så. Jäkla. Gott! Efter att ha varit sjuk i snart två veckor känner jag musklerna sina men vad gör det när jag har en himla bra helg planerad med bland annat, pancakefrukost hos Guiliana, Polka dot vintage market, shopping med marion och Kiki + att jag äntligen ska se hunger games! Den här veckan har varit lite upp och ner på humörskalan men nu känns det riktigt bra, är så glad att jag tog det här beslutet att åka som utbytesstudent, Det bästa jag någonsin gjort! Om det är någon som sitter hemma i säkra sverige och äter lite köttbullar och funderar på om ni ska åka eller inte, GÖR DET! ni kommer inte ångra det verkligen. Hoppas alla har det bra, hörs snart igen! 

Kommentarer
Postat av: emma

hungergames är nog den bästa filmen jag sett genom tiderna! du kommer älskar den!

2012-08-16 @ 16:55:36
URL: http://emmaastenstrom.devote.se
Postat av: Mia

Jag är SÅ glad att du känner så Emma! Att du har "hittat hem" i ditt nya hem! Jag går in här någon gång i veckan och uppdaterar mig. Är fortfarande grymt avis, men så glad för din skull! Så kul att få ta del av din Aussie time down under! Kramar Mia <3

2012-08-17 @ 10:15:31
URL: http://miapialingonfia.wordpress.com
Postat av: Mats

Härligt!

2012-08-17 @ 19:05:22
Postat av: Agge-baggen

Alltså grymmaste citatet på länge "Om det är någon som sitter hemma i säkra sverige och äter lite köttbullar och funderar på om ni ska åka eller inte, GÖR DET! ni kommer inte ångra det verkligen." You make me happy!

2012-09-02 @ 09:23:59
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0