Shopping på söndag

Åkte till Withford Shopping Centre med Kiki...
Och Marion som båda är utbytesstudenter från Japan och Frankrike...
Vi utforskade utbudet av kläder och konstaterade att vi alla hade förväntat oss mycket sämre affärer och så fikade vi ( fast man kallar det afternoon tea)...
Sen när vi var trötta i benen så åkte marion hem till sig och jag och Kiki väntade på tåget som tog oss hem till våra familjer också. Gillar verkligen Perth's transportsystem, det är så lätt att ta sig och jag var inte vilse en enda gång! Väldigt bra Söndag och skönt att träffa andra studenter ibland och dela upptäckter och hemlängtans tankar! Idag är det måndag och jag har haft feber i skolan, vad det än är jag har så vill det inte ge sig, är inne på min tredje vecka med förkyldning och jag har bara varit här i nästan fem. Vill verkligen bli frisk! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, skype någon gång! Vad heter du? :)) Om du söker på Agnes Wentzel Blank hittar du mig!

2012-08-21 @ 06:59:20
URL: http://sundaybird.blogspot.se
Postat av: Farmor

Var rädd om dej. kan det vara katterna???

2012-08-22 @ 10:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0