en lista som får mig att glömma allt jag borde göra.

1. Konstiga saker du gör när du är ensam hemma
Har kommit till slutsatsen att jag gör inget konstigt egentligen. Kanske smygäter godis eller gör upphopp i vardagsrummet. 

2. Vilken sorts person attraherar dig?

Entusiasm, sjukt viktigt och ett fint leende som skrattar mycket. Äventyrare som drar med mig på grejer och ärliga ( standard)


3. Vad har du på dig när du ska sova?

ein t-shirt. Fatta intressant


4.  saker du stör dig på hos andra människor.

- osäkra människor som inte står för vad de tycker
- människor som pratar högt. Man blir så less

5. Något som du oroar dig för konstant.
vad som ska hända näst. Vill vara spontan rolig och impulsiv men är lite av ett kontrollfreak tyvärr. 


6. När fick du din senaste kyss?

Skulle vara sommaren 2010. Imponerande jag vet.
7. Hur ser du på alkohol och droger?
Droger nej, alkohol ja men i rätt mängd. Ser inte så mycket på det egentligen.
8. Finns det något du vill säga till ett ex?

Kanske om jag hade ett. ehe.

 

9. Vad är det bästa som hänt dig denna vecka?

Slutkörningen på gymmet. Har ett så givande liv


10. 3 Saker som gör dig rädd
- hur jag ska kunna klara av att betala räkningar när jag flyttar hemifrån
- Någon i min närhet skadas eller dör
- Min spanskalärare

 

11. Något som alltid får dig på bättre humör.

Träning. Fy vad jag låter tragisk med det är sant.



12. Något du längtar till.
imorgon när jag får semla. yeee


13.Vad är din tro?

skulle vilja säga kristen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0