Helg

Hemmagjord ravioli. Pasta och allt. Pappa trodde jag hade blivit sjuk när jag satte igång men det var värt mödan, Gott!
Fint ute trots -35
Ellenor på fredag kväll med Evelina och henne. Här stor koncentration av receptläsning på chokladpudding.
Har verkligen underskattat denna goda efterrätt!
Ellenor färgade mitt hår. Äntligen framme!
Förundras fortfarande över hur mycket cola det faktiskt ryms i trettonåriga pojkar.
Satt barnvakt på lördagkväll. Här  bakar vi bullar och spelar kort.
Roligare helg än väntat måste jag säga. Tack för den! Har annars otroligt obehagliga drömmar om att jag "råkar" äta kött för att sedan komma på mitt misstag och skrika neeeeeej i drömmen tills jag vaknar. Är det normalt? Måste fråga Agnes och hon var med om detta när hon blev vegetarian, är orolig för mig själv. Idag ska jag  vara glad och äta våfflor och träna och plugga. Inte gömma mig på mitt rum i min säng! Hejdå

Kommentarer
Postat av: linnea

1. har du blivit vegggoooo??

2. asmegasnyggt med hälften blont typ.

2012-02-05 @ 21:42:03
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hahahah! Köttmardrömmar <3! Kan tyvär inte säga att jag varit med om samma sak, har inte drömt överhuvudtaget på jättelänge...

2012-02-12 @ 11:29:17
URL: http://agnesmatilda.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0