Stockholm city

Började med att gå runt på stan och vara zombies efter ickesömn natten innan
Dagen efter åkte vi till slussen/söder och gick på massa fina små affärer
Som den här lilla theboden tillexempel
Hittade både stockholms stadsmission och judiths secondhand. Hade rolig åt rysshattarna
Provade ytterligare en huvudbonad
Vi fikade massor men förälskade oss i en speciell espresso house, bästa kladdkakan ever
Här är den. vacker visst?
Hälsade på mina kusiner en dag. alltid lika fint och roligt och nu väldigt behövligt
En kväll gick vi på bio. Stokholm var fint på kvällen också
Vi var självklart på weekday. Minst tre gånger skulle jag tro
Sista dagen åt vi nachos på tex mex det var supergott och Karin var snygg som vanligt
Sen hade vi lyx på tåget eftersom vi blev uppgraderade till sovvagn. Tack sj! Pratade massor och hade allmänt mysigt trots att vi var lite hungriga och inte hade pengar.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så himla fina, mysiga, roliga och kul fyra dagar i stockholm med min absoluta bästis. Längar tillbaka till friheten med att ha egen lägenhet också. Längar lite till dagen jag får flytta hemifrån ändå. Puss på dig Karin också.

Kommentarer
Postat av: lilla vilsna tjejen som var lyckligt lottad att få va med dig i stockholm

det var fint, du fint, allt fint. PUSS min fina♥

2012-01-15 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0