2 dagar kvar nu.

Imorgon är sista dagen hemma innan jag åker ner till Stockholm för att sedan på onsdag åka mot Australien. Jag känner mig inte riktigt färdig ännu med allting och imorgon kommer förmodligen bli en sjukt jobbig och stressig dag. Magen är i uppror och jag räknar inte med att sova många timmar inatt eller imorgon. Min värdmamma verkar helt fantastiskt rolig och snäll men jag kan inte greppa taget om att jag verkligen kommer få ett annat hem på torsdag och sen inte komma hem på 365 dagar. Helt sinnesjukt. För er som träffar mig imorgon och säger hejdå så ta inte illa upp om jag inte gråter eller verkar ledsen, jag kan helt enkelt inte tänka att det är så länge tills vi ses för då blir det för jobbigt. För er jag inte känner som läser så kommer den här bloggen från och med idag vara en utbytesblogg och jag kommer mest blogga om vad som händer mig i Australien och inte alls uppdatera lika ofta som nu. Hoppas ni stannar kvar iallafall. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Agnutt

Dör. Headern. Du åker verkligen nu. Kärlek och lycka till och DAAA! Puss

2012-07-16 @ 00:50:31
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0