efter 9 dagar som utbytesstudent

hej hallå Sverige! Sov till halv två idag efter en skolvecka fylld med nya intryck, nya människor och nya ämnen. Man blir trött av att vara ny! trivs riktigt bra i min familj och i min skola men saknar kulturskolan hemma med alla eftermiddagsaktiviteter som jag inte har här, har inte ens läxor att göra från skolan! Försökte baka bullar här idag men de ville inte jäsa och blev bara degklumpar enligt mig, min familj sa att de var goda men jag tror dom ville vara snälla för de smakade verkligen konstigt! Igår såg jag Perth at night med alla ljus i byggnaderna och det var hur fint som helst och imorgon ska jag till Freemantle med Krys, Har ingen aning om vad som finns där men tydligen är det riktigt fint så ska fota och visa här sen! Många utropstecken blev det här men allt är så nytt och konstigt att jag inte vet hur jag ska beskriva det, börjar också ha svårt att uttrycka mig bra på svenska när jag pratar, allt låter mycket bättre på engelska känns det som. Nu ska jag sova ( tidskillnaden ni vet) och hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej - vad kul att du verkar trivas. Bättre lycka med bullarna nästa gång. kan vara annat mjöl eller nåt. Det var jätteroligt att prata med dej via Skype häromdagen. Nu har pappa och Ingela flugit till Italien och blir där 10-12 dagar. Sen kommer ju Filip hem och pappa o han stannar några dagar innan han ska på sitt rullskidläger i Dalarna.
Ha det bra!
Kram

2012-07-29 @ 13:48:16
Postat av: Mats

Härligt med många utropstecken!

2012-07-30 @ 09:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0