First dayy

Två bilder från de senaste två dagarna. Första bilden är alla ut utbytesstudenter från Sverige som skulle till Australien och nya Zeeland. Vi alla reste från Sverige till Bangkok tillsammans och hade jättekul på planet! Sen efter att ha lärt känna varandra så sa vi hejdå igen så jag vet inte om vi ses mer under året vilket är lite trist! Den andra bilden är vägen upp till min host family's hus här i Lesmurdie. Allt här är så himla fint och grönt trots att de har Vinter, Det är 21 grader idag så det är som en Svensk sommar men jag vågade inte sätta på shorts för alla andra går runt i långbyxor och vissa jacka till och med! hur som helst så är det jättebra och min skola verkar bra så jag längtar lite till Tisdag då jag börjar fast är riktigt nervös samtidigt, hoppas jag inte blir ensam på rasterna! Ska fota lite mer imorgon och visa en bild på mitt hus och mina host parents kanske, Ha det bra!
----
Two pictures from today and yesterday when i left for Aus. The first picture is me and all the Swedish exchange students leaving for Australia and new Zeeland this year. We just had time to get to know each other before we said goodbye again but the ten hour flight to Bangkok didn't seam as long with so good company! the second picture is the road up to my host familys house here in Lesmurdie. Everything here is so nice and green and I can't belive it's acually winter here since the temperature is the same as a Swedish summer ( about 21 degreees today) gonna take some pictures of my house and host parents tomorrow and mybe post them here for you to see, starting school on Tuesday so gonna go look at it tomorrow aswell. write soon! 
 

Kommentarer
Postat av: Mats

Härliga bilder!

2012-07-20 @ 12:16:21
Postat av: Mamma

Kul att se var du är och hur du har det! Känns nästan overkligt att du är så långt borta på ett ställe som vi aldrig har sett!!! Puss på dej!!

2012-07-20 @ 22:48:28
Postat av: Farmor

Jättefina bilder - precis som du sa "en bild säger mer än alla ord!" Kram och ha det bra. Lycka till på tisdag - klart du inte blir ensam på rasterna. Sociala Emma!

2012-07-22 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0