sex dagar kvar nu.

Försöker beskriva känslan jag har just nu men jag kan inte sätta ord på den. Så galet taggad och förväntansfull men samtidigt så ledsen över alla jag lämnar hemma, har inte förstått storleken på den här resan riktigt ännu och kommer nog inte göra det förrän jag verkligen är där mitt i det och lever ett helt annat liv än det jag har haft de senaste 17 åren av mitt liv. Lite galen är jag ändå som sätter mig in i det här men ni ska veta att jag inte ångrar mig! Inte ett dugg för jag vet att det kommer bli så himla bra om jag bara tar ut det mesta av allt jag får uppleva. Vet inte hur mycket jag kan skriva här nu innan jag åker men när jag väl är där ska jag försöka skriva regelbundet så ni vet vad som händer! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0