taking it easy in aussieland

Saker som har hänt:
1. Var ute och sprang igår och helt plötsligt var jag vilse! Mentalt störande men jag höll ihop mig och fann åter mitt hem efter 25 minuters irrande. Ingen skada skedd där!
2. Har skypat med lite Sverigefolk och fått bekräftat att jag bara varit borta fem dagar fast det känns som tusen nästan.
3. Sovit för mycket
4. Hela den här dagen har bestått av mig i en fotölj tittandes på Smash vilket kan låta sorgligt men det är rätt skönt. Imorgon börjar skolan och trots nervositet upp till öronen så känns det som att det kan vara bra att få lära känna lite människor nu, är inte bra på att bara hänga runt i ett tomt hus.
 
Hoppas ni alla har det bra!
 
-------
Writing this in english seems a bit unnecessary since nothing fun has accually happened but I got lost while running yesterday and i've found a new love for Smash since I last wrote. Looking forward to school almost as much as i'm freaking out, i'm so nervous! It'll be good to make some friends though. Hope you're all good! 

Kommentarer
Postat av: linnea

ey ey ey vi måste skypa! du får säga till någon gång när du kan så fixar vi det, jag går fan upp mitt i natten om det så behövs. puss!!!

2012-07-23 @ 18:40:49
URL: http://misslinnealoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0