Festival och livsresor


Kläder från Monki, halsband från Ginatricot och skor från have2have.

Idag åker jag hem från Lannavaara. lite mer utvilad och lite brunare än förr. Älskar att vara här och vill inte komma hem. Fast på onsdag åker jag till Luleå och firar midsommmar och om exakt en veckan så är vi påväg till Peace och om exakt trettio dagar åker jag till Australien. jag har mycket att se fram emot! Har förresten efter flera månaders total coolhet om att resa bort ett år börjat inse vad det faktiskt betyder att vara borta ett år och är nervös så magen revolterar varje gång jag tänker på det. Jesus alltså.

Kommentarer
Postat av: agge

Nu börjar jag typ gråta och jag om det är glädjetårar eller sorgetårar har jag ingen aning om.

Du skriver som en kung och det går som rätt in i hjärtat och bara slår igång känslokarusellen direkt. Fatta vilket äventyr ditt liv är och fatta hur glad jag är att få vara i alla fall en ytte, pytteliten del av det.

Kärlek till dig!

2012-06-25 @ 15:49:27
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0