Forgive/forget


Jag snurrar snabbare än tiden med ett hjärta som bultar värre än en speedmetal låt. Kastar morgondagen i papperskorgen och skrattar högre än alla andra. Motbevisar otillräckligheten och svävar högt där uppe utan att någonsin vilja landa. Dagar flyter ihop med nätter, jag vet knappt ut eller in och känner alla känslor på en och samma gång. Kan inte formulera hur jag vill detta ska fungera och känner hur missförstånden så lätt börjar hopa sig. Våra dagar är räknade men kämparglöden har börjat svalna. Bara tiden kan visa hur denna historia ska sluta, men jag är så less på att vänta på en tid som aldrig kommer.


Så jag bara fortsätter att pulsera, addera, agera, hantera, riskera, justera, chockera, diktera, summera, existera och detonera. Det är allt jag kan göra för tillfället HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0