play sweet music baby yeah

ikväll har jag spelat med Erica och Ellenor på stan. plus fyra grader och minimalt med folk men vad kul det var! Trots otaliga krampanfall i fingrarna och rinnande näsa så njöt jag hela tiden. Glömmer ibland hur roligt det är med musiken och hur mycket jag faktiskt älskar att stå där på scenen med gitarren och sjunga, få applåder och glada leenden tillbaka när publiken tycker om det även om det många gånger bara är några få. Gud vad jag kommer sakna Gällivares fantastiska kulturskola och alla fina elever där när jag åker iväg. Hoppas bara på att de inte glömmer mig och att jag får komma tillbaka in i gemenskapen. Musik alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0