Hands down, i'm to proud for love

Lov, två prov avklarade och besked om att utbytesåret i Australien blir av till sommaren gör att jag ville festa till det lite med min fina klänning från weekday, svart är inte svårt, det är bäst! Ikväll ska jag+band spela på lilla-vm invigningen och jag är rätt nervös om jag ska vara ärlig, sjukt mycket folk ska det tydligen vara! Senare så ska jag och andra brudar anta utmaningen att stå på ett par skridskor, kanske rentav spela lite hockey om det är möjligt. Taggataggatagga! Ha det bäst på lovet och stackars er som inte har lov nu, det kommer bli fett!

Kommentarer
Postat av: linnea

hej oh jesus vad snygg du är.

2012-03-07 @ 19:48:13
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0