Spotlov: bloggen tar smällen

Åkte upp på dundret med Moa i finvädret
Tvingade henne med i skogen. Skrattade bara lite när hon ramlade annars var jag en bra coach!
Tog suddiga bilder på IKEA
Gick vilse bland kartongerna
Vart fett less och ville hem fast det var kul där och vi åt goda minipizzaslices för fem kronor
Åkte till Ellenors stuga och hade det fint och mysigt
Kom hem, gick på zumba, hade skoterkurs, lagade veghampis till middag och tittade dubbelavsnitt av project runway. imellan allt det här har jag hunnit vara på mello och filmkväll med Mathilda och Ella-Maria vilket var mycket fint. Imorgon ska jag ha på mig fina kläder och träna för nu är jag frisk (typ) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0