Kjolikjol

Köpte en ny kjol här om dagen, fin och skön och inte för tajt. Alla bra saker en kjol ska ha. Shopping här är förresten hur dyrt som helst och jag har inga pengar, borde spara till alla resor jag ska göra. Och förresten, JAG SKA TILL BALI! På tisdag (om en vecka) åker jag med min värdfamilj, Derek och Marion dit i 10 dagar för att leva lyx livet och bada i havet. Känns verkligen bisarrt att åka på semester när jag har världens semester här i Perth nu! Hej hopp jag älskar min mamma så mycket, puss på dig 

Kommentarer
Postat av: Mamma

...och massor med pussar till dej min superfina tjej!!! Älskar dig jättemycket!!

2012-10-02 @ 08:04:26
Postat av: Agnes

finste kjolen och vavavava coolaste i världen att du ska till Bali ju!!! Indonesien äger.

2012-10-06 @ 22:09:10
URL: http://sundaybird.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0