shelly shelly shelly

snart snart snart ska jag lägga upp bilder från Bali men först måste jag flytta imorgon så nästan hela dagen idag har gått till att packa ihop alla mina saker och mellan det har jag träffat mina nya värdföräldrar lite snabbt samtidigt som jag blev tvingad/slängd upp på en öppen scen för att sjunga så jag gjorde som jag blev tillsagd och spelade säkerts Dansa fastän, gick helt okej men läskigt var det! Min nya familj verkar riktigt bra även fast jag bara träffat dem en gång, de gillar musik och konst och har ett fint hus (tror jag). Fast lite nervös är jag ändå, och lite jobbigt känns det att "börja från början" just när jag har hittat min plats i min nuvarande familj but change is good folks!  Nu måste jag försöka pressa ihop min resväska, varför har jag så jäkla mycket kläder för?! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Heej. Jag hittade din blogg via din kompis Linnea, vi går nämligen i samma klass! Men jag har lite frågor om att vara utbytessudent! Jag är himla sugen på att åka till USA nästa år, men jag gillar min klass så mycket. Hur kände du när du skulle åka från din klass? Och att du måste börja i en ny klass sen? Och jag är också rädd att jag ska längta hem mycker då jag är rätt mammakär. Har du längtat hem mycket? Ja det var nog dom frågorna jag hade för stunden :)

2012-10-21 @ 17:19:20
URL: http://jlofgren.blogg.se
Postat av: Farmor

Varför har du så himla mycket kläder? hihi
kan det vara svarta bältet i shopping??
Kram och lycka till i nya familjen.

2012-10-23 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0