Me and My pretty Friend

Me and Marion at the beach last sunday! I can't belive i'm getting a tan in September!
 
( vänta, skrev jag det här på Engelska? Kan berätta att jag är hur dålig som helst på Svenska vid det här laget och jag drömmer på Engelska, det är en mycket konstig känsla men sammtidigt hur coolt som helst! Ikväll så ska jag på en dance Show där några av mina kompisar kommer uppträda, tror det kommer vara hur bra som helst! Saknar kulturskolan hemma när jag tänker på alla bra grejer vi får göra där hela tiden. Bye bye 

Kommentarer
Postat av: emma

vi saknar dig med! det kommer vara tomt utan din röst i kören.

2012-09-11 @ 17:30:08
URL: http://emmaastenstrom.devote.se
Postat av: Farmor

*Snygga tjejer. Ni är faktiskt lite lika - åtminstone på den här bilden.
Så skönt med tan-möjligheter i september.
Kram kram kram kram!

2012-09-11 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0