Sjuk Sjuk Sjuk

Hej. Idag vill jag vara Audrey Hepburn. Jag har migrän och jag är sjuk och lite deppig fast allt här i Aussie Land är super fantastico, Blir ledsen för min kropp har ett jäkla sätt att säga ifrån på när det blir lite för mycket ibland. Jag glömmer bort/ignorerar varningssignalerna som säger åt mig att ta en paus i allt det roliga och kanske sova lite eller se en film och istället kör jag på som en galning för det är ju det som förväntas av mig. Man borde kunna göra så när man är nästan arton och lever livet för fullt. Imorgon ska jag vara sjuk och slö men sen ska jag vara frisk ända tills jag åker hem, så det så. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gör också så! jag tar typ aldrig tid för mig själv eftersom jag alltid gör något, kan som inte bromsa. Men ibland säger kroppen ifrån och då får man ta och vila ett par dagar. :) krya på dig!!

2013-03-19 @ 18:33:52
URL: http://emmaastenstrom.devote.se
Postat av: Farmor

Kroppen är en klok apparat - åtminstone alla
delar nedom hjärnan, när inte den funkar.
Var rädd om dej!
Kram

2013-03-20 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0