Graduation ball omglolyolo

 

Den
Hej och förlåt, jag uppdaterar alldeles för sällan! Den här veckan har jag varit glad och varit med kompisar och pluggat (ja jag vet, vad hände lixom!?!) och ikväll så är det skolbal och jag är så nervös! Har gått all in och ska till frisören och clinique ska sminka mig tack vare min bästa värdmamma som fixade allt, hon är så bra! Till alla skypevänner hemma så tar vi tag i skypandet nästa vecka, visst då? Saknar alla hemma, fatta att det bara är 4,5 månader tills jag är på hemmaplan igen, ska ta vara till varje dag här tills dess! Annars så lyssnar jag på movits nya låt röksignaler och Jack Johnson. When in doubt, peace and pout! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!
Jag vill väldigt gärna bli utbytesstudent och har en fråga om det, måste man ha speciellt bra betyg för att bli utbytesstudent?

Svar: Hej! Ja vad kul du borde verkligen åka! Du behöver inte ha över bra betyg för att åka, det kan vara bra om du har bra i engelska om det är till ett englesk språkigt land du vill . Annars använde jag bara betygen för skolan här när jag kom och det var mest för att de skulle kunna placera mig i bra klasser och sånt :) Sålänge du har bra attityd och är positiv etc så kommer man sjuukt långt (: Kram!
emmamatilda.blogg.se

2013-02-27 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0