Det är mars

Idag har jag på mig mina nya Lee shorts som jag fyndade på rea här om dagen och jag blev så glad för Lee är ju dyrt ( och fint) och sen så köpte jag ett klockur (?) halsband på en loppis också för länge sen som jag älskar. Igår fyllde marion 18 så jag bakade vegan brownies som smakade som himlen och lovade henne en vild utekväll (haha) när jag fyller vuxen med. Längar så mycket men samtidigt inte, tiden går för fort så tänker bara veckor framåt, inte månader! Imorgon ska jag paddla kajak med min värdpappa och jag är så taggad! En kul grej nu är att sommaren snart är slut men ändå så är "hösten" ungefär 25-30 grader varje dag fast alla klagar ändå att dom kommer frysa och jag tror jag har klimatiserat mig så jag kommer säkert också göra det. Det kommer bli hemskt när jag kommer hem till plus 15 och alla går och badar i havet. usch. Hoppas alla lever fint, hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej Emma! Hoppas du har det jätte bra, antar och gissar att så är läget men vi måste ta en skype snart eller vad tycker du?!

2013-03-10 @ 00:13:41
URL: http://mexicangirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0