Fremantle hela veckan

Det började med en Outi och en underbar sallad och annanas juice, (samma dag som i inlägget nedan)
Sen kom Dan dagen efter och vi fikade,
var på sjöfarts museum,
Spenderade otaliga timmar på alla musikaffärer som finns där och hittade en rolig affisch,
Hittade en cool surf shop med häng hörna där vi också satt, bästa coolaste fremantle, jag får inte nog!
tredje dagen kom Giullana och vi firade att hon har "tagit studenten" med belgiska våfflor 
Som den här tillexempel. 
 
Fina dagar finns det för många att räkna av på detta sommarlov jag har, gud vad jag är lycklig! Som körsbäret på toppen tog jag min första surfing lesson imorse och gissa vad? Jag stog up! Efter det tionde försöket eller så så kom jag upp på fötterna. (för att falla snabbt igen men ändå) Hela min kropp värker men jag älskar det! 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Så härligt allt ser ut och låter.
Älskade du så skönt och kul du har det. Fortsätt med det!
Kram kram kram kram

2012-12-12 @ 17:21:56
Postat av: agge

<3 <3 <<3

2012-12-19 @ 10:20:11
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0