vad händer?

Jag gick på enmans shopping i staden och hittade coolaste lp/skiv/vintage/häng affär på en sidogata. Måste köpa en Lp spelare när jag kommer hem till Sverige...
Var på pizza sleepover hos Lina (tyskland) och hade bästa kvällen/natten på länge, älskar utbytesstudenter <3
var på pool party i Roberts äckligt stora hus en dag när det var 37 plus ute, helt normalt tydligen...
Volontärarbetade för cancer council  med vänner och hade asmega kul och skrattade för det var så ironiskt med jul sånger mitt i värmen och sommaren.
Tog en bild på mig själv när jag var trött. 
såg Perks of being a wallflower med Patrick, Bri och Hannah en dag, så sjukt fin film- se den!
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj - var det en butik! Trodde ett tag att det var ditt rum.....
Kram tjejen - här är det kallt kallt och massor av snö. Känns avlägset med pool-partyn!

2012-12-08 @ 11:38:46
Postat av: agge

ditt liv på andra sidan med somnar, poolpartyn, surfing, en massa fina människor och jul är som världens mest fantastiska film. jag älskar det!

2012-12-19 @ 10:36:26
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0