I veckan har jag...

Fikat med Ellenor på stan...
Åkt longboard med Karin...
Varit så glad att skolan är slut med klassisar...
Varit på Matildas avskedsparty( hon ska till Mexico!!!) på bilden fina Moa...
Ätit hemmagjorda hamburgare med Ella-Maria och Karin...
Sen såg vi den läskigaste skräckfilmen jag någonsin sett: Julias Ögon. Har aldrig varit med om liknande ( ja jag lägger förväntningarna högt men det är sant) SE DEN!
Jag har också: börjat måla på min första tavla för i år, gjort bort de sista skolarbetena, bakat bröd, hängt med min mac, skypat med Agnes och Linnea, planerat sommmar och fått min asmegastora resväska som är gul. Det ni.

Kommentarer
Postat av: Naima

DEN väskan låt himla cool. Typ som en sol. Hoppas bilder på den kommer upp på bloggen. Hoppas på det! ;)

2012-06-04 @ 19:35:33
URL: http://biebbmukid.blogg.se/
Postat av: Agnes

Men fan Naima! Jag skulle förklara hur cool den där väskan är.

2012-06-29 @ 15:17:54
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0