Älskade stockholm. Låt mig bo i dig.

alltså åh älskar stockholm och älskar min släkt! Ville aldrig åka hem och längtar tillbaka nu så himla mycket. Var så glad glad glad som jag inte har varit på länge och fick krama alla mina fina kusiner så det räcker en tid framåt och fick shoppa rumpan av mig med kusin och syster. Har insett att jag nog inte mår så bra hur mycket jag än försöker dölja det men att det är okej för jag borde inte må bra men jag ska må bra sen, det är jag säker på. Livet rusar förbi, snart fyller jag sjutton, snart åker jag hemifrån ett helt år och snart så är skolan slut. Kan. Inte. Vänta. Hinner inte riktigt med men måste måste komma ihåg att jag går före skolan inte tvärtom. Inte kvävas.  Förresten: Stockholm äger fett!

Kommentarer
Postat av: Agne

Älskade Emma. Låt mig bo i dig.

2012-05-02 @ 09:25:11
URL: http://agnesmatilda.tk
Postat av: Agne

Det här inlägget var ämäjzing. Helt stört hur mycket som sker i ditt liv och alla kramar du ska samla på dig inför ditt livs äventyr.



Du går före allt plugg i världen!

2012-05-02 @ 09:30:50
URL: http://agnesmatilda.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0