Rotary- I love you

Idag samlades de flesta av alla utbytestudenter för att göra reklam för Rotary ungdomsutbyte, hur lätt och kul som helst eftersom det finns ungefär en miljon bra saker att berätta om och lika många underbara länder att åka till, tror vi alla nästan tvingade på människorna våra egna länder! Efter att ha rekryterat ett par ungdomar, trots stormen som kom ( det haglade, regnade, blåste och åskade på samma gång) så promenerade vi till IKEA, jag kände mig stolt när alla provade "Swedish Meetballs" och älskade det och de hade importerat ( fy så dåligt för miljön alltså) svenskt lösviktsgodis och jag var i himlen trots att det var äckligt dyrt. Jag försökte få rabatt genom att säga att jag var från Sverige men det funkade inte! 
 
Jag förundras fortfarande av hur lyckligt lottad jag är som har fått åka på den här resan, det bästa jag gjort! Trots hemlängtan och allt annat som kommer med allt det roliga så är jag i ett underbart land, träffar underbara människor och får göra underbara resor hela tiden. Åker till exempel till Melbourne om en vecka, mellanlandar hemma i Perth för att sedan fortsätta resa med ett tiotal andra studenter ner till södra delen av WA. Fett! 
 
Hoppas alla har det bra i höst sverige, jag saknar faktiskt höstmyset och raggsockorna! 

Kommentarer
Postat av: agnes

<3<3<3

2012-12-05 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0