thats what you get

Dum tonåring som jag är valde jag denna dag att vara ute i 30 plus och strålande sol utan solskydd eller huvudbonad. För er som inte ser vad detta hade för konsekvenser så kan jag berätta att det röda som omringar mina ögon kommer från solen, för solen här är inte som i Sverige och solen här bränner.  Om inte annat så ser jag ju lite rolig ut iallafall och jag hade en asmegabra dag på skolans årliga sports carnival. Jag tävlade i 100 m och 200 m och var rätt dålig på båda men vad gör det? Ska visa lite bilder senare från idag. Hejdå från kräftan 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ajaj - köp solskydd med hög faktor. Australiens sol är känd för att BRÄNNA. Och nu vet ju du det också!
Kram (Kan du skicka ett mail med din POSTadress till oss [email protected])
Kram kram

2012-09-13 @ 16:08:31
Postat av: Vilma

Hej Emma!

Det ser ut som att du har det riktigt bra i Australien! Synd att du hade bränt dig men du är inte ensam :)) haha. Saknar dig, ha de bra!

// Vilma

2012-09-19 @ 12:37:13
URL: http://vilmalundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0