Pingviner och plus minus

Bilder från när jag och min andra värdamma gail åkte ut till Penguin Island förra tisdagen, så coolt!
 
+ imorgon kommer mommo och moffa äntligen hit för att spendera nästan 3 veckor med mig, åh vad jag längtar!
+ De tar med sig körkortsböcker så jag kan börja plugga, hej körkort!
+ Kunde springa för första gången på 3 veckor idag och det gick bra och jag ska bli hälsosammare från och med idag
+ Såg Life of Pi i lördags och den var så underbart bra och alla borde se den!
 
- Fick mitt avresedatum och åker hem den 13de juli, det kommer gå fort...
- Försöker spara pengar men kan inte 
- Idag var det ca 40+ och jag dog och stannade inne. 

Kommentarer
Postat av: agge

Dina inlägg är bäst och jag älskar din blogg inte för att det var ngt nytt men ville bara säga det. Förösker föreställa mig hur hett 40+ känns, hur brun du måste vara och hur det skulle kännas att bo i Australien i ett år och få besök av sin mommo soffa i tre veckor. Fascination!

2013-01-21 @ 00:07:08
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0