Uppdatering, blogga är svårt...

Hej alla människor! Nu är Mommo och Moffa här och vi gör så himla mycket kul och imorgon åker vi söderut och provar vin och ser fina stränder och annat kul, det här lovet blir bättre hela tiden men om bara 2 veckor så är det slut.. Försöker njuta så länge jag kan! Fattar inte vad tiden går fort för mig och jag kommer bara närmre och närmre tolfte juli och det är fortfarande så mycket jag vill göra och se här! När skolan börjar och jag får lite tråkigt på studietimmarna när alla studerar och jag flummar runt utan något vettigt att göra så ska jag försöka göra en sorts lov resumé så ni får se allt kul jag har varit med om här down under, jag är rätt så lycklig!
 
Hoppas ni alla mår bra och allt, det borde ni göra!  Hejdåå från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0