Alla mina fina utbytesstudenter

En dag vandrade jag runt Leederville medan jag väntade på Kiki och hittade en fin bohemisk affär där jag fotade lite...
Sen åt vi lunch på ett fint italienskt ställe, jag satte på mina nya 20-tals örhängen (jag är besatt av the great gatsby numera) 
Eftermiddagen spenderade vi på mitt favorit fik i hela Perth med Konrad (brazilien) och Peter (Denmark). Vi spelade spel och pratade om att inte vilja inse att året snart är över och vi inte kommer ses på så himla himla länge och det var ledsamt men sammtidigt bra för jag har så underbara vänner runt om hela världen, allt tack vare detta år. Jag börjar nog få lite resfeber (redan!?!?) och typ en dag som idag när jag inte har något att göra känns det som att jag slösar bort min sista tid fast egentligen har jag haft två otroligt roliga dagar som jag ska berätta om vid tillfälle, min femte sista helg I australien har varit bäst bäst häst. Har fortfarande en vecka lov till och det känns nästan jobbigt, det går så mycket pengar till inget när man är ledig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0