En Tisdag, 5 veckor kvar

Min tisdag började med dessa tjejer som hade hälsat på hos mig över natten för att prata strunt och se konstig finsk film? Vi bestämde oss iallafall för att åka in till City för att fika med...
Constance, Marie och Kiki! Vi fyndade ett ställe där man kunde köpa belgiska våfflor för halva priset på tisdagar så eftersom vi alla är "fattiga" utbytesstudenter slog vi till...
Sen gick vi lite på rea shopping och jag tog bild i spegeln medan Marion vinkade till någon hon kände...
Sen skulle jag ta bussen från stan och vi försökte ta en fin gruppbild...
Typ såhär! älskar alla så himla mycket <3
Sen åkte jag till Giullana och gick lite vilse från bussen men det gjorde inget, det var rätt varmt till skillnad från förra veckan så man kunde gå utan halsduk! 
Vi bestämde oss för att baka vitchoklad cupcakes med blueberry cream cheese frosting....
Och här är resultatet! De godaste cupcakesen jag någonsin har ätit! 
 
Världens bästa tisdag var det och nu är det onsdag och jag har sovit längre än på hela året typ och nu dricker jag thé och tittar på harry potter. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Erica

alltså på första gruppbilden trodde jag först att marion var du........så lika jag dör

2013-06-05 @ 10:59:33
URL: http://attorda.blogspot.se
Postat av: Mats

Cupcakestävling i Gällivare om en vecka. Skicka en!?

2013-06-05 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0