The sexy swedish style

Så jag tar photography i skolan och det här är vad som hände idag. Briana döpte den till "the sexy swedish look" Om det berodde på att jag var svensk eller om hon trodde att svenskar klär sig såhär vet jag inte men alltså, om det här var en klass i Sverige så borde alla ta den, så. himla. kul. Sen har jag ju världens roligaste klasskompisar så det gör det hela ännu bättre. Nu har jag 5 dagars påskledigt från skolan och det ska jag fira med party imorgon, på lördag och på söndag woohooo pepp pepp. Hoppas ni alla får en fin påsk med mycket skoter, pimpling och skidor, saknar norrländsk vår och traditionen att alltid åka på pimpeltävling i lannavaara över påsk, känns riktigt konstigt att inte vara med familjen och att det inte finns ens en gnutta snö någonstans här. Puss

Kommentarer
Postat av: Agge

Alltså hur bäst. www.stupidquestions.com men är det du till vänster?? Blir osäker! Anyways, sjukt snygg

2013-03-30 @ 23:04:04
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0