foton, safari, löpning, sjukdom och längtan


 

Obligatoriska foton av blommor och träd + några på mig för att inviga min nya kamera! Idag är det exakt 7 dagar tills jag plus 29 andra utbytesstudenter åker på en två och en halv veckas safari upp i de norra delarna av WA och det kommer bli helt underbart om man ska tro de som har varit på den förut. korallrev, whale sharks, klättring, guldgruvor, sova under stjärnorna, vattenfall och så mycket mer, det kommer bli fantastiskt!
 
Idag gör jag inget och försöker bota halsont som kom igårkväll efter att jag och Outi sprang 11 km utan att stanna, trodde aldrig att jag skulle klara det och vi gjorde det på 1 timme och 10 minuter, inte illa! betalar för det nu men det var det värt, tror jag... Och Sverige, nu kommer jag hem om 69 dagar, fattar inte att det har gått så länge redan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0