hej, fast hejdå. Typ.

Imorgon åker jag iväg, 2,5 veckor med äventyr och nya upplevelser varenda dag och det känns som att det kommer bli fantastiskt.  Ovan är en liten liten karta rutten vi kommer bussa, totalt 48 timmar på en buss men vad gör det mef 29 andra helt underbara människor? Jag är nervös för ibland måste vi gräva ett hål i marken för att gå på toaletten och ibland kommer vi se meterlånga ormar ligga döda på vägkanten men jag ser verkligen fram emot att se mer av detta underbara land och det känns lite som en avslutningsresa fast jag har 6 veckor kvar när jag kommer tillbaka. Hoppas ni alla får 2,5 härliga veckor och jag kommer ha så mycket bilder att visa sen när jag är hemma igen. Byee! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0