så underbart att man önskade att det aldrig hade hänt

Idag har vi inte pratat på två veckor. Tur att jag inte hinner vara ledsen med allt som händer just nu för annars hade jag kanske brutit ihop. Älskar det jag gör just nu och även fast det är stressigt med allt runt omkring jul så älskar jag känslan av att stå på scenen med alla andra och sjunga för full hals, att ha rep i tre timmar och även om halsen dör så är det ändå mysigt på något sätt. Det enda som saknas är någon som vill vara nära och vill hålla om. Kanske är det du fast kanske inte. Ingen vet och jag har inte tid så sluta förfölja mig i tankarna hela tiden och göra så att jag glömmer allt det roliga och stressiga jag har att göra. Sluta.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh åh åh. Jag vill ringa dig!

2011-11-23 @ 11:56:50
URL: http://agnesmatilda.tk
Postat av: linnea

läste det två gånger. vi måste ses snart emma, vi bara måste.

2011-11-23 @ 21:33:35
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0