The breakfast club!

Den här lördagen började med att jag, Riley, Celeste och Ella blev bjudna på rainbow pancakes hemma hos Guiliana tidigt på morgonen, vi tog sedan tåget till en vintage market utanför Perth som var underbart cool och jag hittade de perfekt slitna jeansshortsen och åt glass som smakade som himlen. På kvällen så fick jag äntligen se The hunger games som levde upp till alla mina skyhöga förväntningar och Guilianas föräldrar bjöd mig på stark, men god asiatisk mat och IKEA the som smakade Sverige och jag blev så löjligt glad för det. Bilder från min Söndag kommer inom kort.... 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh hallå vad kul det låter!!! Jag vill handla second hand här men det är typ ingen som gör det/vet några bra affärer...

2012-08-20 @ 06:08:55
URL: http://sundaybird.blogspot.se
Postat av: Farmor

Å så roligt att du kommit in i gemenskap med australiska ungdomar. Så då känner du dej inte så ensam som måsen på pinnen i havet på din nya profilbild! Kramis kramis

2012-08-20 @ 10:48:23
Postat av: Agnes

Orkar inte med alla döhärliga kommentarer från alla relatives of yours! Kolla farmors här ovan alltså, DÖR <3

2012-09-02 @ 09:25:40
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0