det var en finsk en svensk och en underbar plats...

 
Fremantle är en av de vackraste platserna jag vet på hela jorden. Det är som att åka tillbaka några årtionden och komma till en plats med kullersten, affärer som stänger för att gå till kyrkan, där man kan spela pingis på torget och där man träffar flest svenskar också, vi har bra smak när det kommer till fina platser! I lördags tog jag och Outi en heldag som turister i denna fantastiska plats och jag måste säga att denna dag ligger top 10 på bra australien dagar. En dag ska jag åka dit och filma allt fint så ni alla kan se det, jag kan inte beskriva det rättvist! Idag  ska jag på våffelbrunch och sen hänga vid poolen och vara allmänt slö och äta halloumi till middag, mumssss. Fatta att det redan har varit andra advent va? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0