le rum

Lite blandat från mitt rum. Har aldrig trivts så bra som jag gör nu. mys mys mys. Idag sa min kropp ifrån och jag fick mitt första migrän "anafall". tackar bara gudarna för att det inte var magsjuka men jag har insett jag att jag måste ta det lite lungt och ta bättre hand om mig själv. Har nog lite för många järn i elden för att det ska vara hälsosamt plus andra jobbiga saker att tänka på. Kurerar med glee och godaste thét jag köpte från gulligaste thé paret jag någonsin träffat. Théboden i luleå alltså hjärta på den.

Kommentarer
Postat av: linnea

åhå mitt julkort, woho!

nästan bra att du fick "anfallet" så du liksom inser hur illa det var.

puss ta hand om dig drick bästa téet och ring när som helst hur som helst var som helst.

2012-02-22 @ 21:23:48
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0