Lulehelg del II

Söndag fick bli ett eget inlägg. Super frukost med filmen "One Day" som är totalt jätte sevärd! Gick på stan och köpte fina jeans och spetsgardiner. Fikade på friends by bo och det var dyrt men ack så gott. Åkte hem med tåg som var i tid och lyssnade på bra musik. På kvällen såg jag halva dirty dancing och insåg att jag måste se hela nu helst på en gång. Så himla fin. Jag har sett fem filmer den här helgen så det måste varit något slags rekord och insett att jag överanvänder punkter i mina texter. Tio år av svenskagrammatik helt i onödan... Godnatt.

Kommentarer
Postat av: linnea

typ bästa helgen ever emma jag älskar dig.

puss.

2012-02-21 @ 15:49:07
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0