I helg har jag....

Tittat på Kennedy dokumentär
Suktat efter Mommos bröllopsklänning. Måste vara den finaste någonsin.
Fotat massor utomhus trots iskalla händer och kamera. Så vackert
Här också. Inte ens redigera behövdes!
Jag, mormor och morfar gjorde Palt
As mega gott
Och den här bilden ville inte bli lika stor som dom andra men det skiter jag i. Bodde i moffas tröja hursomhelst och hade så himla mysigt hela helgen. Behövde verkligen vila ut ordentligt även fast det är måndag nu och jag håller på att kvävas av skolan så tror jag det hjälpte att åka bort lite och bara vara. Önskar alla lycka till kommande fyra dagar. KÄMPA

Kommentarer
Postat av: Farmor

Bra att du tänker "kämpa" - det är vad vi måste nu.

Det känns så hopplöst trist att vara så här långt borta - vi skulle vilja krama och vara nära.

Men håll ut - en dag vänder det på något sätt hur det än går och vi kan le och känna oss glada igen.

Bamsekram!

2012-01-17 @ 15:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0