förändring

Nu är det defenitivt. Jag är officiellt påväg till Australien, Perth, Kalamunda, Lesmurdie för att leva där ett år. ny familj, ny skola, nya vänner och nya upplevelser. Tanken har börjat forma sig i mitt huvud och jag har nu börjat känna av den lätta paniken och ångesten som blandas med förväntningar och lycka som jag inte har kännt förut. Jag är inte alls redo för det här men vem är det egenligen? Jag måste börja packa och säga hejdå till alla människor jag kommer sakna så fruktansvärt mycket men som jag hoppas finns kvar när jag kommer hem också. Headern är tillfällig men det känns bra att ha den, som ett bevis för mig själv att jag faktiskt ska åka iväg snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0