hej tappra läsare...

Jag är hemma från min Gold Fields trip och det var hur bra, kul, fantastiskt som helst och nu är jag helt slut, trött, lycklig som helst. Jag är taggad på att vara "hemma" i Perth hela December för att
1. Det är varmt så man kan bada
2. Alla mina fina vänner är här
3. Sommar partyn blandat med jul partyn och det är konstigt men kul.
4. Julen är nära och det är ju också konstigt med plus 30 liksom. men Kul.
5. Jag ska sjunga någonstans på tisdag.
6. jag har träffat en svensk kvinna som jag ska fira lucia med, yay!

Bilder från min resa kommer inom en snar framtid, problemet är att det är ca 600 bilder på mitt minneskort nu, blehhh.....

see yaa!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Härligt att höra att du är "hemma" igen och att du haft så kul. Kram på dej!

2012-11-27 @ 15:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0