En lista från min syster från hennes kompis från från från

nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag åt världens godaste lunch på medeltida festivalen. Japanska grejer var det. 
vad gjorde du kl 08 i morse? Satt på min skolbuss påväg till just skolan.

vad gjorde du för 15 min sedan? Spelade på min lånade gitarr

det sista du sa högt? Omg, that is just too scary

det senaste någon sa till dig: Emma come look at this, it's the superbug virus on tv!

vad har du druckit idag? Vatten och the 

vad var det senaste du åt? en rad av marabou chokladen jag fick av mommo och moffa <3

vad var det senaste du köpte? En handduk på target för jag skulle till stranden och glömde såklart handduken hemma...

vad är det för färg på din ytterdörr? Det beror på vilken man pratar om. Här i Aussie land är den brun.

vad är det för väder hos dig nu? Rätt varmt men mulet, plus mörkt

godaste glassmaken? Jag skulle vilja säga kombinationen av blåbär och daim med vit chokladsås på. Det är svårt att slå.

tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske, vet inte, har inte provat. 

sover du tungt? Ja, när jag väl somnar det vill säga. What up sömnproblem på senaste tiden...

drömmer du mardrömmar? Drömmer bara om att ingen bor kvar i lilla Gve när jag kommer hem. Konstigt. 

trivs du med ditt jobb? om mitt jobb är en rotary utbytesstudent så älskar jag mitt jobb. Väldigt mycket.

favoritklädsel? Kjol+t-shirt+coola skor+ mina john Lennon solisar såklart

favoritlåt just nu? private lawns-angus and Julia Stone.

vad ser du om du tittar till höger? En väldigt lila vägg, som alla väggar i mitt nya rum.

vad gör dig glad just nu? Att jag fick ett tennarmband och ett fint brev av mommo och moffa, dom vet när det behövs!

vad ska du göra härnäst? Läsa igenom min engelska läxa, är förresten top 20 av alla 101 year elevens på min skola i Engleska, känns som att jag kan det här nu. 

höger eller vänsterhänt? höger! Enda i familjen som är vänsterhänt. Bra på matte ska jag tydligen vara.

humör just nu? Utmattad efter ett rekord långt träningspass, 2,5 timmar på gymmet! 

favoritgodis? SVENSKT 

kläder just nu? svart t-shirt, shorts

sommarplaner? Sola, bada, Resa, Leva. Sommaren är på väg till Australien nu!

hur många kuddar sover du med? fyra för tillfället, använder bara två dock. 

morgon eller nattmänniska? Mer nattmänniska. Mornarna är jobbiga. 

vad är viktigast för dig? Respekt. I alla former. 

är du kittlig? Jag är sådär jättekittlig när jag är på det humöret. Är jag arg så kittlar det inte. 

snarkar du? När min näsa är ihopklimpad.

stjärntecken? Tvilling 

stökigt eller välstädat? Välstädat är alltid bäst. utmaningen är att hålla det städat. 

vad längtar du mest efter just nu? Min familj hemma i Sverige. Älskar dem alla så himla himla mycket. 
 

Kommentarer
Postat av: agnes

2,5 timmar på gymmet!??!?! DÖR! Har du gymkort??

2012-12-05 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0