whoppaa


Lite bilder från två strandbesök för två helger sen. Jag, Kiki, Outi och Marion spenderade denna helg liggandes på stranden, brände oss lite och drack smothies. Så himla konstigt att kunna göra detta en helg i september och bara behöva åka knappt en timme bort för att ha en vit strand och blått vatten. Australien har verkligen sina fördelar. På fredag åker jag och alla andra studenter för att "farma" lite på en farm, hörde rykten om kaninskjutning vilket jag hoppas är en stor lögn, känner att det kanske är lite dubbelmoral för mig. Ska iallafall bli supertkult och bra. Hoppas ni alla har det bra, saknar min syster extra mycket idag, det har bara varit en sån där systerdag, du är så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0