Mina favoritställen

1. GENERALPANTS- Finaste coolaste affären men ack så dyr (såklart) Det här är iallafall min favoritaffär alla gånger.
 
2. T2- som den thé älskare jag är så hälsar jag på här ungerfär varje gång jag är inne i stan, smakar nya thé sorter och vill köpa alla muggar som finns där. 
3. POLKA DOT VINTAGE MARKETS- det här är ju inte en affär men det är en vintage marknad som hålls ungefär en gång i månaden och den är så fantastisk. 
4. DOME- Ungerfär tidernas finaste fik kedja som bara finns i Australien (tror jag?) Bästa latten och underbara tak. 

5. JUS BURGERS- Organiska hamburgare, vad mer behöver jag säga? Godaste veganska hamburgare och det är som om himlen är i din mun. 
6. 78 RECORDS- Här kan man vara flera timmar och bara lyssna på bra skivor och drömma om att en dag äga en egen LP spelare och kunna köpa sina favoritartisters LP-skivor och dö.
7. JAVA JUICE- Inte världens mest attraktiva ställe men prova deras acqai smoothie och så är du fast. Älskar smoothies! 
 
 
Kommer sakna alla dom här underbara ställena när jag åker hem till sverige igen. Har inte tänkt på att berätta om dom för er förrän nu idag när jag kom på hur mycket av min tid jag spenderar på de här smultronställena i min stad. (Jag har tagit bilderna från google, därav de skilda storlekarna hehe)
 

Kommentarer
Postat av: Agnus

<3<3<3<3<3

2013-04-02 @ 16:51:31
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0