igår gjorde jag det här

Gick till frisören! Jag färjade bort allt det blonda (gula) och nu är jag mörk igen. vet inte om jag gillar det riktigt men vänjer mig förhoppningsvis snart. De missnöjda minerna kommer från att ha varit i plus 40 fyra dagar i sträck och jag är helt död och min kropp är helt död. Orkar. Inte. Mer. Har bokat min biljett hem till sve nu och jag kommer hem den 13 juli, känns knäppt, sorgligt och fint på samma gång, vill inte åka hem lika mycket som jag saknar allt hemma. Perfekt hade det varit om jag kunde sätta ihop min värld här med den hemma och få en überunderbar värld! Älskar australien (inte nu med värmen men annars) älskar mina fina vänner här också, bästa valet jag har gjort i mitt liv var att åka hit! Hejdå jag ska gå och ligga under fläkten och tänka på glass. 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Snyggt - men du är ju snygg i allt!
Ojojoj så varmt - skulle inte klara den värmen.

Hoppas det är torrt för då är det lättare (jag har faktiskt varit ca 14 dagar i Las Vegas utomhos på en mässa i 37 grader och det funkade för det var så torrt i öknen där. Kram kram kram kram

2013-02-13 @ 16:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0